Klacht: Eetkamerstoelen binnen 3 jaar kapot / geen reactie

EstherPST op 04 juli 2023 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hebben op 15 juni 2020 4 eetkamerstoelen bij Leen Bakker gekocht voor een bedrag van € 305,96. Deze zijn normaal gebruikt en er is niets geks mee gedaan, maar helaas is de rugleuning bij 2 van de stoelen al stuk.

We hebben er eentje uit elkaar gehaald en nu blijken er maar liefst 3 banden (in totaal 5) in de leuning gescheurd te zijn.

De stoelen zijn afgerond 3 jaar oud; niet extreem (veel) gebruikt, dus dit lijkt mij op z’n zachtst gezegd niet de bedoeling. De 1e was al na 2,5 jaar stuk, maar hebben we minder gebruikt totdat we nieuwe hebben gekocht.

Ik heb deze klacht op 27 mei bij Leen Bakker gemeld, maar tot op heden helemaal niets gehoord.

Ik zou minimaal een reactie van Leen Bakker verwachten en uiteraard zou het wenselijk zijn als we een tegemoetkoming in de kosten van de nieuwe stoelen krijgen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EstherPST