Mijn Klacht:
In december heeft mijn moeder een bankstel gekocht. Bij aflevering bleek de armleuning al kapot. Mijn moeder heeft gebeld en is langs gegaan bij de filiaal. Ze moest maar een mail sturen. Mijn moeder is in de 70 en niet handig met computers. Met kerst hebben mijn broer, zus en ik een mail gestuurd naar het mailadres dat mijn moeder mee had gekregen. Dat mail adres bleek niet te kloppen. Inmiddels januari bel ik naar leenbakker met de klacht en krijg ik opnieuw een mailadres en zodra de mail binnen is wordt het in behandeling genomen.
Tot op heden hebben wij geen bericht terug ontvangen en als ik bel dan weet de klantenservice ook niet meer wat ik nog meer kan doen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als de bankstel bij mijn moeder opgehaald word en vervangen door een exemplaar zonder mankementen. want van een product dat je nieuw in de winkel koopt en door de winkel wordt geleverd mag ik wel een volledig product verwachten.
