Klacht: Bank met voelbare balk in de onderrug

Marielll op 06 juni 2024 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

In augustus 2022 een bank gekocht bij leen bakker, eind vorig jaar in de winkel geweest en aangegeven dat de bank niet na behoren zit. Waarop ik toen een klacht kon mailen. Ik heb een mail gestuurd, maar voordat ik bericht terug gestuurd kreeg, had ik inmiddels ook al contact gehad via facebook Messenger en via messenger kreeg ik veel sneller bericht ( januari mail gestuurd, in maart een bericht gestuurd via messenger en via messenger kreeg ik wel binnen een paar dagen bericht terug).

Er werd eerst aangegeven dat er een service monteur langs moest komen, deze is geweest en heeft de bank geprobeerd op te vullen, maar dit gaf helaas niet het gewenste resultaat.

Daarna heb ik weer een bericht gestuurd via messenger en het bericht wat volgde, dat het gaat om het model gebonden eigenschap en het niet gemaakt kan worden en dat het repareren uit coulance is gedaan. Ze kunnen de garantie melding ook niet verder in behandeling nemen en sluiten steeds het dossier.

Wat stop ik hier veel tijd in, maar we komen gewoon niet verder.
Vorig jaar ben ik in de winkel geweest, toen was de bank net 1 jaar bij ons. Voor ik pas contact heb met Leenbakker is het Maart en nu zitten we in Juni en sluiten ze steeds het dossier, want er is niks aan te veranderen, want het is het type bank! Uhh, dit wist ik niet van te voren, want dan was ik wel voor een andere bank gegaan… Ik heb 2 jaar garantie, maar daar merk ik niks van…

Als dit bij de bank hoort, zie ik dit als een productie fout en heb ik recht op een andere bank. Na een goed jaar kan een bank toch niet versleten zijn?
Want het zou slijtage zijn van de bank…

Ik heb er echt geen goed woord over.

Oja eentje. Ik wordt door een aantal collega’s goed terug bericht via messenger en mijn laatste telefoongesprek was een goed gesprek, maar helaas kunnen ze niks anders voor me doen, als dat ze zeker mijn klacht begrijpen en na me luisteren.

Wat ik niet begrijp is, dat het dossier steeds wordt gesloten terwijl dit helemaal geen oplossing biedt. En dat de bank opgevuld is uit coulance? Dat is in mijn ogen de taak als verkoper toch? Een klant neemt een product af, klant heeft een klacht, verkoper zoekt een oplossing wat dat dan ook is. En als dat dan betekend dat de bank een productie fout heeft, dan wordt er een nieuwe bank geregeld en niet de garantie melding wordt verder afgewezen, want dat slaat echt nergens op.

Als het niet kan worden gerepareerd (door productiefout) en de klant heeft garantie tot 2 jaar dient deze een nieuwe bank te ontvangen.

De eigenschappen waren niet bekend met de koop en ook niet aanwezig.
De bank mag niet binnen 1,5 jaar versleten zijn, de bank wordt netjes onderhouden en gewoon netjes mee omgegaan.

Graag ontvang ik een nieuwe bank, zonder dat ik de balk voel in mijn onderrug.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Reactie van de melder van de klacht Marielll

1 week geleden - Klacht is niet opgelost

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marielll