Klacht: 2 2 Aanbieding, laatste twee stoelen niet ontvangen

Bas van Rijbroek op 21 mei 2024 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik kocht begin mei 4 stoelen voor de prijs van twee, omdat het onduidelijk was hoe ik dit moest verwerken in mijn winkelwagentje heb ik twee artikelen geselecteerd in de veronderstelling dat ik er 4 zou ontvangen. Nu geeft leen bakker aan mij de andere twee stoelen niet te gaan leveren (ik heb aangeboden de verzendkosten te betalen) omdat ik 4 artikelen in mijn winkelwagentje had moeten doen. Dit was mij (maar ook anderen gaven ze zelf aan) niet duidelijk.

Op geen enkele manier is leen bakker bereid mij een passende oplossing te bieden, ik ben hierover verbaasd dat een van Nederlands grootste meubelleveranciers zo slecht om gaat met klanten. De dame aan de lijn was ook allesbehalve vriendelijk.

Het ontvangen van mijn twee extra stoelen.

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Leen Bakker
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bas van Rijbroek