Klacht: LED televisie.

op 26 augustus 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2015 ene Philips LED tv gekocht. In juni 2017 gaat er één pixel kapot, nu zijn het er al elf, winkelier zou een nieuw onderdeel moeten bestellen, die na twee weken wachten, niet meer bestaan. Televisie kan dus niet meer worden gerepareerd. Aanbod van Philips: een nieuwe televisie, maar er moet wel
€ 400,00 worden bijbetaald. Schandalig, waar is de service…..Philips is rijk geworden aan klanten zoals wij, en nu verkopen ze alle onderdelen, zoals lampen, televisies aan het buitenland,

Gewenste Oplossing:

Ene nieuwe televisie zonder bijbetaling,

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carmen2007