Klacht: Jurkje haaltjes

op 10 februari 2017 over Le Ballon in de categorie Schoenenwinkels

Vorige week heb ik een jurkje van Le Ballon ontvangen. Supermooi jurkje! Nu naar 1 x wassen zitten er soort van haaltjes op de mouwen en aan de onderkant van het jurkje. Alleen op de gedeeltes wat een andere stof heeft. Ik heb het jurkje 1 x gewassen en netjes binnenstebuiten. Er zat niks geks in de wasmachine. De haaltjes waren aanwezig na de wasbeurt.

Ik heb bovenstaande gemeld bij Le Ballon en kreeg deze reactie:
Ik heb uw klacht voorgelegd aan onze klachtenafdeling.
Zij hebben een test gedaan met dezelfde jurk door hem binnenstebuiten te wassen. Bij deze test waren geen haaltjes gekomen in de jurk. Ook hebben we verder nog geen klachten ontvangen over deze jurk.
Om deze redenen kan ik uw klacht daarom niet vergoeden.

Ik vind het geen nette reactie. Geen excuses of wat vervelend enz. Ik heb aangegeven dat ik het hier niet mee eens was. Ik kan net dat ene maandag jurkje hebben. Ik heb gevraagd of ik dat jurkje mag hebben die ze gewassen hebben maar nee, deze is al naar een winkel toe??? Pardon? Wordt die gewoon verkocht? Ik krijg 5 euro als een kortingsbon. Belachelijk op een bedrag van 50 euro!

Ik vind het echt vreemd dat deze klacht niet serieus genomen wordt en niet vergoed wordt. Van een bedrijf als Le Ballon had ik zeer zeker anders verwacht. Ze betitelen mij nu ook als leugenaar feitelijk.

Een nieuw jurkje of vergoeding

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Le Ballon

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Le Ballon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carry20