Klacht: [email protected]

op 12 mei 2020 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 12 mei 2020 om 17:03 geantwoord

Geachte Lcmhilt,

Hartelijk dank dat u de moeite hebt genomen om uw onvrede te melden.

Het klopt dat u zich niet voor het recentelijke bericht dat Hans Anders hebt verstuurd kunt uitschrijven. Het ging om een servicebericht en niet om een nieuwsbrief. Alle klanten die met een e-mailadres in ons systeem staan genoteerd en eerder een aankoop hebben gedaan zijn hiervoor benaderd. We proberen de hoeveelheid serviceberichten zoveel mogelijk te beperken.

Ik vind het erg vervelend dat ons bericht is overgekomen als nieuwsbrief en dat dit frustratie heeft opgeleverd. Ik bied u hier dan ook graag excuses voor aan. Nieuwsbrieven staan in uw account reeds uitgeschakeld, dit zullen wij dan ook niet naar u toesturen.

Linda
Hans Anders Webcare

Heeft op 12 mei 2020 om 17:11 geantwoord

Ik wil TOTAAL uitgeschreven worden. Logisch als ik geen nieuwsbrief wil wil ik ook geen servicegericht. Ik had aangegeven dat ik in Frankrijk woon nu !

Bericht van Hans Anders

4 maanden geleden - Geachte Lcmhilt,Ik wil bij deze graag aan u bevestigen dat al uw klantgegevens zijn verwijderd.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet, Linda Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Lcmhilt