Mijn Klacht:
Ik heb recent Lays producten gekocht en ik ben zeer teleurgesteld over de hoeveelheid zout die erin zit. Het is veel te zout, waardoor het voor mij niet lekker is om ervan te genieten. Dit heeft mijn eetervaring negatief beïnvloed en ik vind het belangrijk dat de kwaliteit van de producten verbetert.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een aanpassing van het zoutgehalte in uw producten zodat ze weer aangenaam te eten zijn.


