Klacht: Laten staan in Den-Oever

op 27 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na met de connexion lijn 135 van wieringerwerf naar den-oever te hebben gereisd. Reden alle 3 de 350 bussen voor mijn neus weg. We hadden controle gehad en waren 1 minuut te laat. Hiernaast ben ik nog 3x laten staan omdat de bus vol zat. Werk hier alsjeblieft aan, ik ben het zat.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de bus niet meer te vol zit om niet mee te kunnen en de 350 van arriva wacht op de 135 van connexion in den-oever.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 september 2016 om 09:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Tess,

Balen dat je hierdoor vertraging hebt opgelopen! Ik stuur je klacht door naar onze teammanager in de regio, zodat hier op gelet wordt. We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Tess Smit