Klacht: Laten staan i.v.m geen kaartjes aan boord

op 26 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vrijdag 23 september sta ik op de bus te wachten om 21:05 zou de bus komen. Toen de bus kwam stapte ik in en wilde een kaartje kopen, maar de buschauffeur vertelde dat hij geen kaartje meer had, ik had mn OV niet bij me, dus de buschauffeur verzocht me om de bus weer te verlaten. Hij kon me verder niet helpen.
Volgens mij had deze buschuaffeur mij toch niet mogen laten staan ??

Dit mag niet meer voorkomen dat je niet met de bus mee kan/mag terwijl je er gewoon voor wil betalen. Ik kan er niets aan doen dat de bushauffeur geen kaartjes meer heeft.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Hoi Lisa, Bedankt voor je bericht. Het lijkt mij inderdaad niet terecht, dat je om deze reden niet met de bus mee mag, aangezien jij er niets aan kunt doen dat er geen kaartjes meer voorradig zijn. Kun je mij nog aangeven om welke buslijn, halte en bestemming het gaat? Dan stuur ik je klacht door naar de teammanager in de regio, zodat hij dit voorval nader kan onderzoeken en met de betreffende chauffeur kan bespreken. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 08 oktober 2016 om 11:07 geantwoord

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Bosaret