Klacht: Laten staan bij bushalte

op 30 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Arriva, de scholen zijn weer begonnen, begrijpelijk dat het dan weer wat drukker in de bus is, maar de buschauffeur van Arriva liet zo juist 3 mensen staan op het busstation Haaksbergen. Er was nog ruimte genoeg als de mensen in de bus wat door schoven, toen die weg reed zag ik zelfs tot mijn stomme verbazing dat er nog 2 zit plekken achter in waren.

Als de buschauffeur netjes aan de passagiers vraagt of ze door willen schuiven. Want als dit was gebeurd kon ik en nog 2 andere passagiers makkelikk mee.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Beste Carmen, Wat jammer om te horen dat er passagiers zijn blijven staan, terwijl er toch nog plek was in de bus! Zou je me kunnen vertellen hoe laat je bij welke halte bent ingestapt? Dan kan ik via het interne ritnummer hier melding van maken zodat het met de bewuste chauffeur besproken wordt. Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare.

Arriva

Heeft op 10 september 2016 om 20:01 geantwoord

Beste Carmen,

Een tijdje geleden heb je een klacht over Arriva geplaatst op deze website. Wij hebben naar aanleiding daarvan om meer informatie gevraagd. Helaas hebben we die informatie tot op heden niet ontvangen. Ik sluit daarom deze klacht.

^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Carmenvansark