Klacht: Late levering

op 21 februari 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 22 februari 2018 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Langejans,

Bedankt voor uw bestelling bij bonprix.
We doen momenteel een systeemverandering in ons magazijn om een betere opvolging te voorzien van onze leveringen en onze retourzendingen.

De bestelling wordt daarom enkele werkdagen later verzonden.
Inmiddels is het pakket klaargezet, u kunt deze zeer spoedig verwachten.
Onze excuses voor het ongemak.

Het team van bonprix

Heeft op 22 februari 2018 om 14:36 geantwoord

Ik heb het artikel tijdig (dacht ik) besteld omdat ik het vóór een bepaalde datum nodig heb!

Alle klachten die gemeld zijn door BLW