Klacht: Late levering

op 10 juni 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht / opmerking over de levertijd van de HM! Het is zo jammer dat jullie als een van de grote internetspelers zo lang doen over het leveren.

Misschien een idee om eens naar een andere pakketdienst te kijken. In 2016 nog ruim 5 werkdagen wachten is gewoon te lang!!

Gewenste Oplossing:

Als HM zijn leveringen sneller gaat verwerken.

- de keuze voor een goedkope leveringen a 5 werkdagen
- snelle levering tegen betaling
- andere pakket dienst?!?

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 18 juni 2016 om 13:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij vandaag contact gehad met de klant om onze excuses aan te bieden. Momenteel hebben we jammer genoeg te maken met een achterstand in leveringen waardoor de pakketjes wat langer op zich laten wachten. We vinden dit zeer vervelend en gaan onze uiterste best doen om het pakketje zo snel als mogelijk te leveren bij de klant.
Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot levertijden en achterstand in het magazijn, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door Lauuuuui