Klacht: Late bezorging, geen tijdvakken en zeer slecht bereikbaar

op 14 juli 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb online een pakket besteld. Gisteren ontving ik via Extra@Home een bericht dat ik mijn bezorgdag kon uitkiezen. Gekozen voor vandaag (14/7).
Tijdvak helaas tussen 8:00 en 21:00. Overdag de hele dag thuis maar helaas om 7 uur een afspraak.

Vanochtend ontvangen dat mijn pakket tussen 16:15 en 19:15 geleverd wordt. Op de website krijg je overzich met scheduled time en expected time. Expected time in korte tijd op tot 20:35-21:05.

Klantenservice uit bericht meerdere malen proberen te bereiken. Na 5 minuten gaf ik wachten steeds op. Op een gegeven moment maar gewoon gewacht tot ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg. Nou dat was 17 minuten verder.

Klantenservice is niet verder op de hoogte van bestuurders en mogelijke vertragingen. Zij konden mij dus niet verder helpen. Afzeggen van deze bezorger gaat niet en die staat dus straks voor een dichte deur. Nieuwe afspraak maken voor bezorging gaat niet want dat moet vanuit e-mail die ik later weer ontvang.

Grooste klachten:
– Klantenservice slecht bereikbaar
– Geen tijdvak voor bezorging kunnen kiezen (zoals eerste helft van dag en tweede deel bijvoorbeeld).

Als ik dagdeel voor bezorging kan kiezen en wanneer de klantenservice fatsoenlijk bereikbaar

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 19 juli 2017 om 14:08 geantwoord

Beste mevrouw van Kampen,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat wij uw zending nog niet hebben kunnen bezorgen.

Vanwege diverse problemen op de route, had de chauffeur een aanzienlijke vertraging opgelopen. Na 20.00 uur heeft de chauffeur de melding in het systeem geplaatst dat deze de route niet meer uit kon rijden. De klantenservice van Extra@Home is na 20.00 uur niet meer bereikbaar. Excuses voor het ongemak.

Bij het inplannen van een afspraak is het helaas nooit mogelijk een voorkeur voor een tijdvak aan te geven. Alle orders worden in de avond vóór de lever-dag ingepland op vastgestelde routes. Aan de hand van uw plek op de desbetreffende rit wordt er een tijdvak aan gekoppeld en dat is het tijdvak wat u per sms of e-mail vóór 08:00 's morgens op de dag van levering ontvangt.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door leinrdam