Klacht: Late bezorging dak gemonteerde auto dvd speler

op 19 juli 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Tijdens het bestellen werd aangegeven dat mijn bestelling tussen de 3-7 werkdagen binnen zou zijn.
Echter tot dusver heb ik nog steeds niets binnen. Het pakket ligt volgens track en trace al 2 weken in Polen.
Graag zou ik willen weten wanneer ik het pakket ga ontvangen.

Dat het product op korte termijn wordt uitgeleverd liefst voor de start van onze vakantie op 28 juli 2017

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 19 juli 2017 om 22:24 geantwoord

Beste Douwe Broersma,

Het spijt ons u te vertellen dat we per ongeluk om uw bestelling via Postverzending te laten verzenden. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat uw bestelling op 2017-06-29 is verzonden via PL-LocalParcel-Mailamerica. Het referentienummer is 21520020101110. Dit nummer is slechts een serienummer en kan niet worden gebruikt om uw zending online te volgen. Onze voordeligste verzendmethode ondersteunt geen trackingmogelijkheid.

Als gevolg van een zeer drukke agenda van de douane, het is normaal dat je nog steeds niet ontvangen van het pakket, want het is nog onderweg. Neem echter zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2017-07-27.

Bij wijze van verontschuldiging bieden wij u een bonustegoed aan ter waarde van 41.10 EUR.

hoe u uw beloningen te gebruiken

Pawel
lightinthebox.com Klantenservice

Heeft op 02 oktober 2017 om 20:04 geantwoord

Helaas hebben we het pakket nog steeds niet mogen ontvangen. Ze beloven telkens dat ze het voor je uitzoeken, met daaraan gekoppeld telkens 1 á 2 maanden wachttijd. Echter ondertussen gebeurt er weinig. Men houdt je nergens van op de hoogte.

We zijn zeer ontevreden over deze gang van zaken. Ze pretenderen een professionele website te zijn. Ik zou een ieder aanraden om voorzichtig te zijn met deze internetaanbieder.

We verwachten van Light in the box dat ze een passende tegemoetkoming gaan doen, ofwel restitutie aankoopbedrag ofwel een nieuw product opsturen.

Mocht er schot in de zaak komen dan meld ik dat hier op deze site. Nogmaals wees voorzichtig met deze internetaanbieder.

Alle klachten die gemeld zijn door D Broersma