Klacht: Late bezorging dak gemonteerde auto dvd speler

op 19 juli 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Tijdens het bestellen werd aangegeven dat mijn bestelling tussen de 3-7 werkdagen binnen zou zijn.
Echter tot dusver heb ik nog steeds niets binnen. Het pakket ligt volgens track en trace al 2 weken in Polen.
Graag zou ik willen weten wanneer ik het pakket ga ontvangen.

Dat het product op korte termijn wordt uitgeleverd liefst voor de start van onze vakantie op 28 juli 2017

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 19 juli 2017 om 22:24 geantwoord

Beste Douwe Broersma,

Het spijt ons u te vertellen dat we per ongeluk om uw bestelling via Postverzending te laten verzenden. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat uw bestelling op 2017-06-29 is verzonden via PL-LocalParcel-Mailamerica. Het referentienummer is 21520020101110. Dit nummer is slechts een serienummer en kan niet worden gebruikt om uw zending online te volgen. Onze voordeligste verzendmethode ondersteunt geen trackingmogelijkheid.

Als gevolg van een zeer drukke agenda van de douane, het is normaal dat je nog steeds niet ontvangen van het pakket, want het is nog onderweg. Neem echter zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2017-07-27.

Bij wijze van verontschuldiging bieden wij u een bonustegoed aan ter waarde van 41.10 EUR.

hoe u uw beloningen te gebruiken

Pawel
lightinthebox.com Klantenservice

Heeft op 06 januari 2018 om 12:36 geantwoord

Hallo Pawel,

Helaas heb ik na 4 maanden nog steeds niets van jullie vernomen, tevens heb ik het pakket nog steeds niet binnen. Echt super slecht.
Ik eis dat per direct het aankoopbedrag zal worden terug gestort op mijn rekening NL09RABO0103733051 t.n.v. D. Broersma.
Ik verwacht een passende reactie op deze mail en dat jullie alsnog dit op een juiste manier gaan afwikkelen.
Als ik niet snel het geld op mijn rekening heb staan, zal ik contact opnemen met de Consumentenbond. Ik heb namelijk een vriend die werkt bij de Consumentenbond.

Afwachtend op uw antwoord.
Douwe

Reactie van de melder van de klacht D Broersma

6 maanden geleden - Het onderstaande is de reactie dit ik terug kreeg, echt absurd. Dit zou betekenen dat ik nog eens een bedrag van 41,40 euro moet overmaken voor iets wat ik nog steeds niet heb ontvangen. Echt waar, bezint eer ge begint om bij deze website te bestellen. Ze beloven van alles, maar tot zover heb ik nog geen oplossing gezien. Beste Douwe Broersma, . Als u een nieuwe zending wilt ontvangen, houd er dan rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor de verzendkosten van 41.40 eur van de vervangende zending. Wij verzoeken u om EUR 41.10 rechtstreeks aan ons te betalen binnen 7 dagen. Let op, wij kunnen alleen extra betalingen via PayPal accepteren. Als u niet beschikt over een PayPal-rekening, wijzen wij u er graag op dat dit een wereldwijd toonaangevend online betaalplatform is, waarmee gratis en veilig geld kan worden overgeboekt naar veel landen. Als u nog geen PayPal-rekening hebt, kunt u dit hier regelen: www.paypal.com U kunt ons een extra betaling sturen door de volgende stappen te volgen: 1. Log in op uw PayPal-rekening. 2. Klik op de knop "Geld overmaken" bovenaan de webpagina 3. Voer "extras@lightinthebox.com" in bij het adresvak dat verschijnt. 4. Voer het bedrag in en kies de valuta (EUR41.10), klik vervolgens op de knop "Verzenden". 5. Er verschijnt een andere webpagina om uw gegevens te controleren. Voeg het bestelnummer (23810527 ) en de reden van de betaling in bij het opmerkingenvak. 6. Voltooi uw betaling door te klikken op "Verzenden". Om eventuele fouten te voorkomen, verzoeken wij u uw betaling te bevestigen door ons een e-mail te sturen via: reviewing@lightinthebox.com. Geef uw PayPal-rekening aan (dat is een e-mail account), het bestelnummer (23810527 , de datum waarop de betaling is gedaan en de reden van de betaling. Houd er rekening mee dat onze afdeling Financiën uw betaling mogelijk niet kan bevestigen zonder deze gegevens. Onze excuses voor het ongemak en wij waarderen uw medewerking en begrip. Met vriendelijke groet, Selma lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door D Broersma