Klacht: Last

op 30 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Er werkt een Chauffeur in Roosendaal, waar ik erg veel last van heb. Het is een Chauffeur met zeer donker haar, een beetje vol van postuur en spreekt met een vlaams accent. Ik ben een meid van 22 en hij boven de 40. En wilt niet stoppen mijn aandacht te nemen, hij heeft velen malen een geslachtsgemeenschap gehad met jongere meiden onder of na zijn werk. Ik wil niet dat dit mij overkomt.. waarschijnlijk nog veel meer dames met mij.

Ik ben tevreden wanneer hij hiermee stopt, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren, dus ben ik pas echt tevreden als hij in een andere stad te werk kan gaan. Zodat ik en nog vele andere dames geen last meer hebben van deze man.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste Lisa, Wat een heftige melding! Zou je me kunnen vertellen op welke buslijn je hem bent tegengekomen? Bij welke bushalte ben je hoe laat ingestapt? Dan kunnen wij intern het ritnummer + de chauffeur achterhalen. Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare.

Reactie van de melder van de klacht Libraam

8 maanden geleden - Beste, Ik ben hem heel vaak tegen gekomen op verschillende lijnen, de tijden weet ik helaas niet meer. Maar ik heb veel meer meiden en zelfs mannen over hem horen klagen wat zijn ordinaire gedrag betreft. Wat ik weet is dat hij ook een DJ is, Dj Yves is zijn artiestennaam.

Arriva

Heeft op 08 september 2016 om 14:15 geantwoord

Beste Lisa,

Helaas kan ik op basis van de informatie die je mij geeft geen melding maken naar de chauffeur toe. Mocht er een concreet voorval zijn waarvan je meer gegevens kunt vertellen, dan horen wij het uiteraard graag. Dat mag via hier, via ons telefoonnummer of via webcare op Facebook of Twitter.

Voor nu sluit ik deze melding.

^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Libraam