Klacht: Last minute

op 10 augustus 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Mensen enthousiast maken met mooie aanbiedingen. Je kan zelfs het huisje kiezen en een optie op vip. Pas na registratie krijg je een melding dat er niets meer beschikbaar is. Echt héle slechte reclame voor je site!!
Ik heb trouwens verschillende parken bekeken maar alle last minutes waren niet meer te boeken.

Zolang zij iets aanbieden op hun site moeten je ze ook de mogelijkheid bieden om inderdaad gebruik te maken van de last minute.
Nu krijg je na contact alleen een sorry.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 10 augustus 2016 om 10:47 geantwoord

Heeft op 10 augustus 2016 om 12:58 geantwoord

Geen oplossing, je kan nog steeds via de site de cottages aanklikken voor 12 augustus op le lac d'ailette. Maar geen boeking maken, ik zou terug gebeld worden maar is tot nu toe niet gebeurd.
Kreeg een mail terug dat zij wel op premium cottage konden klikken maar op mijn vraag of hun deze dan voor mij willen reserveren krijg ik geen antwoord.

Alle klachten die gemeld zijn door Rene H.