Klacht: Bestelling niet gekregen

Lsb78 op 14 januari 2018 over Large Popmerchandising in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kadootje besteld voor de kerst voor mijn neefje. Een funkopop. Netjes betaald, netjes een track and trace code gehad maar niks binnen gekregen. 7 keer gebeld, een irritante stem aan de telefoon met vreselijke muziek maar niemand gesproken. Via email en via Facebook gevraagd wanneer mijn pakketje komt. Via mail geen reactie en via Facebook reactie dat het druk is en dat ik moet mailen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Large Popmerchandising

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Large Popmerchandising nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door