Klacht: Laptop beschadigd

op 29 april 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vrijdag 22-04-2016 kocht in een nieuwe laptop van Acer (Aspire V13 V3-371-3918). Deze week heb ik hem in gebruik genomen. Hij werkt heel goed. Ik ben er dan ook erg blij mee.

Gisteren nam ik voor het eerst de USB-poort in gebruik. Het viel mij op dat de USB-stick niet gemakkelijk in de poort ging. Toen ik de laptop bekeek zag ik dat hij beschadigd is. De behuizing is ontzet. Ook de behuizing van het beeldscherm is beschadigd.
Vanzelfsprekend is de laptop niet gevallen.

In de winkel vertelden ze mij dat ze hem niet ‘zomaar’ om kunnen ruilen omdat ik de klacht niet binnen 48 uur gemeld heb. De enige optie is dat hij opgestuurd wordt. Ik ben het hier niet mee eens want het is notabene een gloednieuwe laptop van 6 dagen oud die al beschadigd was toen ik hem uit de doos haalde!!
De laptop gebruik ik voor mijn werk dus ik kan hem ook niet zo lang missen.

Op advies van Mediamarkt heb ik contact opgenomen met Acer. Stuurt mij weer terug naar Mediamarkt.

De doos van de laptop heb ik bewaard. Het serienummer, wat met een sticker op de doos is geplakt, is helemaal gescheurd. Er mist een deel van de sticker.

In de bijlage foto’s van de beschadiging en van het gescheurde etiket op de doos.

Ik wil graag een onbeschadigde laptop!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lauravanottele