Klacht: Laptop

op 27 juli 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Beste Medi Markt. Ik had mijn laptop ter reparatie opgestuurd, doordat een letter van het toetsenbord was afgebroken. Ik heb een prijsopgave van €90 ontvangen doordat dit ‘mijn schuld’ is. Het toetsje is afgebroken tijdens het typen wat mij toch wel eerder een fabrieksfout lijkt. Ik was het dus niet eens met deze prijsopgave en heb gevraagd of ik mijn laptop ongerepareerd terug kan krijgen. Gister heb ik mij laptop opgehaald. Ik zet hem aan en mijn windows account is verwijderd en ik kom niet eens meer verder dan het inlogscherm. Kortom il kan dus niks meer met mijn 5 maanden oude laptop. Ik ben net voor de 3de keer weer langsgeweest bij een vestiging waar ik te horen krijg dat ik zelf moet betalen als ik mijn windows weer gefixt wil hebben????? Er wordt €59 gevraagd als ik mij laptop dezelfde dag gemaakt wil hebben. Dit gaat toch nergens meer over.

Ik wil dat mijn windows direct dezelfde dag gefixt wordt en de toets vervangen. Kosteloos. Ik heb al genoeg kosten gemaakt door het reizen naar een mediamarkt filiaal.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Lagah