Klacht: LANGE wachttijd klantenservice en hoge kosten

op 12 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

5x keer getracht contact te krijgen met klanten service, never en nooit gelukt, maar wel 50c per gesprek rekenen, in plaats van terug bellen, Ze geven een pakketnummer op wat volgens hun service als je deze intikt niet klopt, wordt je door verbonden met de klantenservice, HE!!! jullie geven een nummer op wat niet klopt, dan horen jullie contact met mij op te nemen, en hoor ik niet op extra kosten worden gejaagd.

En ja hoor de 6 keer na 20minuten te zijn opgelicht wordt er eindelijk opgenomen, en wat blijkt het nummer wordt niet herkend omdat het nog niet in het systeem vandaag zit, HE, zou je dat dan niet meteen laten inspreken bij Menu 1, in plaats mij 20 minuten in de wacht te zetten, en lekker deze kosten vangen!!!

Waardeloze service ga van te voren vragen hoe men verstuurd via DPD, laat dan maar, en ga alsjeblieft niet het Coronavirus hier de schuld van geven, want dat praatje kunnen we nu wel, DHLUPS pakketjes komen gewoon goed en op tijd aan.

ABSOLUUT NIET!!!!!!!!!!111

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Telfoon