Klacht: Lang wachten, geld gejat en een vies huisje

op 01 december 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Geachte heer/mevrouw
Wij hadden een huisje bij jullie op centerparcs gehuurd van  30 november tot 2 december.
Nou is ons leuke weekend toch wel even heel anders gelopen.
Op de eerste avond begon het met lang wachten op de drankjes, om vervolgens tot meerdere keren aan toe een verkeerde bestelling te krijgen (en het was niet dat het zo druk was om eerlijk te zijn)
Ook in onze woning kwamen we een paar nare verassingen tegen. Toen we s’ochtends bij ons ontbijtje wat sap wouden persen, zat de pers vol troep en oude resten, dus dat sapje lieten we maar zitten.. jammer!
Ook na het zwemmen even lekker relaxen en bijkomen in het bad was geen succes. Toen ik de waterslang langs de muur haalde om hem los te koppelen, en hij langs het zeephoudertje kwam, kwam er allemaal troep en schimmel los van daar onder.
En vervolgens onze laatste 2 dagen (volgende ochtend moesten we uit ons huisje) waren we de portomonnee vergeten in het zwembad, onze fout natuurlijk. we liepen meteen terug want we kwamen er al achter toen we nog wat wouden drinken vanuit t zwembad (nog geen 2 minuten later dus) maar ons hokje was bezet. Netjes gewacht natuurlijk en vervolgens gevraagd of er een portomonne lag (we hoorden wat wij dachten al kleingeld rinkelen) maar nee volgens hun was hij daar niet meer. Ook bij de winkels niks gevonden, dus maar even wachten of er toevallig iemand uit t zwembad kwam met een portomonnee. Wel hetzelfde echtpaar weer tegengekomen die strak langs ons liepen en niks inleverden bij de snackbar naast t zwembad. Teleurgesteld terug naar ons huisje gegaan en later op de avond weer gevraagd bij de winkels. Toen was hij ineens wel ingeleverd (de portomonnee) bij de snackbar maar ZONDER al ons geld, zelfs tot de laatste cent is eruit gejat. Hierdoor hebben wij voor vanavond en morgen geen eten, en kunnen we geen actifiteiten meer doen. Erg jammer en een heel jammer eind van het weekendje weg.
Ondanks dat de rest allemaal gezellig en leuk was(!), laat dit toch bij elkaar wel een nare indruk achter.
Hopelijk kunt u hier iets mee (de viezigheid in de huisjes in ieder geval)
Met vriendelijke groet
De mensen uit huisje nummer 113

Als er actie is ondernomen naar de klachten, en het op een eerlijke manier wordt opgelost.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 05 december 2016 om 09:55 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door FamillieAssen