Klacht: Lang wachten door fout

op 23 december 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een set speakers gekocht en de zelfde dag laten bezorgen.
Uiteindelijk maar 1 binnen gekregen. Al een aantal keer gemaild en nu zijn we al bijna een week verder en ben nog steeds niks wijzer.

Ik heb expres voor Coolblue gekozen omdat het de zelfde dag binnen zou zijn.
Ze kunnen de term VandaagNog beter veranderen naar VolgendjaarNog.

Gewenste Oplossing:

Als de speaker voor 2025 binnen is.

Geld van VandaagNog terug.

Passende compensatie, bij bax zou ik een stuk minder kwijt zijn maar die bezorgden niet dezelfde dag.

Als ik me spullen heb nooit meer iets hoor van Coolblue.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Coolblue

4 weken geleden - Beste heer Friedrich, Bedankt voor de review. Het tweede gedeelte van de bestelling zal naar verwachting morgen bij je worden geleverd. Groeten, Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door NooitmeerCoolblue