Klacht: Laminaat levering Gamma

op 09 augustus 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Donderdag 4/8 laminaat besteld bij gamma online. Deze zou dinsdag 8/8 geleverd worden. Op dinsdag 8/8 nog geen melding gehad, dus gebeld. Mijn laminaat was ‘vergeten’ en zou die dag niet meer geleverd worden, maar woensdag 9/8 in de ochtend.
Woensdag 9/8 een sms en mail ontvangen. Pakket wordt tussen 8.30-11.30 geleverd. Om 11.15 toch maar eens op de track en trace gekeken, was de tijd gewijzigd naar 12.50-13.20. Weer gebeld, mijn laminaat werd nu ingeladen en zou tussen 12.00-14.00 geleverd worden. Ik zou een sms ontvangen bij vertrek. Om 13.30 nog geen sms, dus maar weer gebeld. Uitslag, mijn laminaat zou ook 9/8 niet meer geleverd worden. Na contact met zowel gamma, als postnl als extra @home moet ik morgen maar weer afwachten.
Vergoeding, mijn bezorgkosten terug + een cadeaukaart twv €40,- . Dat ik 3 dagen niet kan werken, enorme belkosten heb en een afspraak om mijn laminaat te laten leggen 11/8 (acclimatiseren van laminaat 48 uur) moet ik maar even voor lief nemen, want ze kunnen echt geen andere oplossing geven.
Mijn klachtenbrief + declaratie voor mijn 3 gemiste werkdagen en het bellen kunnen ze verwachten.

Wanneer mijn laminaat vandaag nog 9/8/17 geleverd wordt en er een flink deel van mijn gemiste werkdagen en telefoonkosten vergoed wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 11 augustus 2017 om 16:36 geantwoord

Beste mevrouw ten Hoor,

Bedankt voor uw bericht.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste dag is bezorgd.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd. wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Voor enige compensaties moeten wij u verwijzen naar de leverancier, deze zal met u doornemen in welke vorm en mate u een tegemoetkoming kunt krijgen. De leverancier claimt dit vervolgens bij ons conform met de bij hen bekende procedures.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Gytha