Klacht: Lakwerk montuur van zeer slechte kwaliteit ondeuglijk!

op 18 juni 2018 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Beste heermevrouw,

Ik heb op 16052017, een bril bij u gekocht waarvan het lakwerk van het montuur loslaat!

Ik heb mijn klacht persoonlijk gemeld in de winkel en het montuur laten zien en i.p.v. te erkennen dat het materiaal niet deugt, kreeg ik toen onterecht het verwijt dat ik mogelijk niet zorgvuldig om ga met de bril.

Op 12102017, is het montuur uiteindelijk kosteloos vervangen voor een ander exemplaar, maar jammer genoeg doet het probleem zich opnieuw voor, het lakwerk laat weer los!
Ik ga zeer zorgvuldig om met de bril en berg het ook altijd netjes op in de bijbehorende brillenkoker.

Omdat ik er absoluut geen vertrouwen meer in heb, zou ik graag een ander montuur willen hebben waarvan het lakwerk beter is, of mijn geld terug.
Ik heb €560, euro betaald voor de bril, ik heb het ook niet aan een boom hangen en moet er hard voor werken.

Ik wacht uw reactie af en hoop dat u met een passende oplossing komt i.p.v de schuld op mij af te wentelen.

Estrella Cajindos
J.w.schuurmanstraat 58
4357 EL Domburg
Tel:011858286206-4671353

Ik zou het zeer op prijs stellen zo spoedig mogelijk tot een passende oplossing te komen, of een ander montuur waarvan het lakwerk blijft zitten of mijn geld terug.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

Bericht van Pearle

5 maanden geleden - Beste mevrouw Cajindos, Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw bericht. Wij nemen de correspondentie van u als consument bijzonder serieus. Onze procedure is dat er te allen tijde ruggespraak gehouden wordt met de winkel waar uw bericht over gaat om tot een onderbouwd oordeel te komen. Al naar gelang hetgeen u ons voorlegde kunt u bericht van hetzij de betreffende vestiging hetzij Pearle Opticiens hoofdkantoor ontvangen. Wij doen ons uiterste best om u binnen 2 weken een reactie te geven. Op voorhand danken wij u voor uw begrip en spreken onze waardering ervoor uit dat u de tijd en moeite heeft willen nemen ons attent te maken op uw mening. Met vriendelijke groet, Pearle Opticiens

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 11 september 2018 om 16:56 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Cajindos