Klacht: Lakens en matrasbeschermer veel te kort, te klein dus

op 07 juni 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de derde keer gebeld met Swiss Sense over de te kleine hoeslakens en de te kleine matrasbeschermer.
Nog steeds bovengenoemde niet opgestuurd maar wel beloofd.
Ik word dus duidelijk aan het lijntje gehouden en het riet in gestuurd.
Ben hier zeker al 10 weken mee bezig.
Jammer van zo’n heerlijk bed.
De service is dus NUL.
Ook een uitgebreide brief gestuurd maar daarop wordt ook niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Omwisselen van de beloofde hoeslakens en de molton matrasbeschermer zoals mij in drie gesprekken is beloofd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 25 juli 2017 om 10:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Chris Meischke