Klacht: Lakens en matrasbeschermer veel te kort, te klein dus

op 07 juni 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de derde keer gebeld met Swiss Sense over de te kleine hoeslakens en de te kleine matrasbeschermer.
Nog steeds bovengenoemde niet opgestuurd maar wel beloofd.
Ik word dus duidelijk aan het lijntje gehouden en het riet in gestuurd.
Ben hier zeker al 10 weken mee bezig.
Jammer van zo’n heerlijk bed.
De service is dus NUL.
Ook een uitgebreide brief gestuurd maar daarop wordt ook niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Omwisselen van de beloofde hoeslakens en de molton matrasbeschermer zoals mij in drie gesprekken is beloofd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Chris Meischke