Klacht: lak van montuur laat los

op 28 mei 2021 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al jaren gaan we naar Pearl voor onze brillen. Nu is het zo dat mijn vrouw haar bril telkens de lak van het montuur los laat.
tot op heden is dat altijd naar tevredenheid opgelost er zit immers 2 jaar garantie op het montuur.
Vorige week naar pearl om mijn bril recht te laten zetten en gelijk gevraagd naar het montuur van mijn vrouw. We werden vrij bot afgewezen door de aanwezige bediende. de garantie is van het moment van aankoop en die is al verstreken, maar hij zou het navragen en ons telefonisch op de hoogte brengen. Omdat we niets hoorde zijn we weer naar de winkel gegaan naar de reactie van hem was hij het vergeten maar we werden vrij bot afgewezen, garantie van aankoopdatum.
ik heb hem gewezen op het feit dat wij een nieuw montuur hebben gekregen dus dat er ook weer garantie op zit, maar hij wees alles af.
het lijkt mij normaal dat er garantie op een montuur zit en hoor graag van u. mogelijk dat we een ander type montuur moeten kiezen mogelijk met bijbetaling.
Met vriendelijke groet
Cor van Tilborg

Gewenste Oplossing:

als er in overleg een ander montuur ter beschikking wordt gesteld

Alle klachten die gemeld zijn door Cor van Tilborg