Klacht: labels hebben geen ruimte om postcode in te vullen, veel te krap!

op 23 september 2016 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Beste,
Altijd een reis boekende bij u organisatie, blijf ik me irriteren aan het gebrekkige label voor op de bagage.
Ondoordacht gemaakt door iemand achter de pc, zonder te testen, gegevens met de hand in te vullen.
Dan kom je ruimte te kort bij de postcode, het is gewoon knoeien.
Het zijn persoonlijke spullen en deze moeten veilig thuis komen na de reis.
Dat hoort ook bij de prettige vakantie!
Het is allang zo. U heeft er vast 5.000.000 liggen in opslag. Begrijp ik dat u geen update doet en betere labels maakt met passende invul mogelijkheden in deze moderne tijden. Ik moet ze er ergens bijplaatsen. Jammer, geen mayonaise op de frites dus. Dank voor het lezen.

Maak nieuwe labels, test ze op ruimte voor handmatig invullen en geef meer mogelijkheden, daarop beter vooringevulde reisgegevens te vermelden.
Verder is het prettig er voor iedere koffer en handbagage er 1 te verkrijgen, dus per klant er 4 voor de heen en terugreis. We krijgen er altijd samen 2.
Nodig 8 stuks als reizend echtpaar. Waarom moeten we er steeds om vragen? Dank u.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 23 september 2016 om 21:28 geantwoord

Beste meneer Tamminga,

Ik wil u bedanken voor uw feedback. Wij waarderen het dat u deze jarenlange irritatie met ons deelt. Ik zal dit dan ook terugkoppelen aan het hoofdkantoor. Ik durf niet te zeggen hoeveel labels wij nog op voorraad hebben, maar het is een goede tip voor het volgende concept!

Anne - Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door r tamminga