Klacht: Laat komende bus of komt totaal niet

op 26 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik neem in Tilburg de eerste bus 136 op de Ringbaan West neerbij de Moskee richting Waalwijk/Den Bosch om 6.09. De bus is de afgelopen tijd nauwelijks op tijd gekomen, zou niet mogen voor de eerste busrit. Daarnaast heb ik ook meegemaakt dat hij niet kwam en moest vervolgens 13 minuten wachten. Ik bedoel er zijn mensen die moeten werken toch?

Gewenste Oplossing:

Vriendelijke chauffeurs en het zit comfortabel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 september 2016 om 08:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Danny,

Jammer om te lezen dat lijn 136 's ochtends vroeg niet altijd even op tijd rijdt. Uiteraard is ons streven om zoveel als mogelijk op tijd te rijden. Ik stuur je klacht door naar de teammanager in de regio, zodat hij naar de punctualiteit van deze lijn rond dit tijdstip kan kijken. Hopelijk ervaar je snel verbetering!

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door DMJAvdLoo