Klacht: Laat

op 15 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste KJLourens, Niet leuk om te lezen dat je hebt ervaren dat de bus met vertraging heeft gereden. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Vertraging is nooit leuk. Om je klacht uit te kunnen zoeken heb ik iets meer informatie van jou nodig: - Kun je aangeven om welke buslijn het gaat? - Kun je aangeven op welk traject deze buslijn rijdt? - In welke richting wilde jij reizen? - Wanneer heb je vertraging ervaren? - Bij welke halte stond je te wachten? - Hoe laat wilde je met de bus reizen? Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste KJLourens,

Helaas hebben we tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Wij zullen de melding dan ook afsluiten. Indien je toch nog een melding wil maken kun je terecht op onze site om dit formulier in te vullen:

https://www.arriva.nl/zuidholland/service-contact/contact-met-arriva/contactformulier.htm

Met vriendelijke groet,

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door KJLourens