Klacht: laad en los problemen, erg lawaaierig vanaf 6 uur in de ochtend

op 27 augustus 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Beteft winkel Apeldoorn Maasstraat, laad en los perron Grebbe.
Laden en lossen, gaat met veel lawaai, vooral geschreeuw en onnodige herrie. De diverse winkelmanagers er op aan gesproken. Dat helpt soms maar een paar dagen later is het opnieuw een drama. Af en toe is het meer een verbouwing van de straat dan laden en lossen. Vandaag zaterdag 13 augustus 2016 van 6 tot 9 uur is het verschrikkelijk. De nieuwe bakker heeft karretjes die kun je drie straten verder horen, Gevolgd door bonitrans of zoiets, vervolgd de verbouwing, later komt geluidloos voorbij met de koeling loeiend, terwijl binnen zitten te …
Erg storend en onwaardig in een woonwijk zeker voor opening van de winkel.

Als er niet meer wordt geladen/gelost voor 8 uur, dat overige heeft geen enkele zin.
Graag eens serieus oplossen tijdens de aankomende verbouwing van het pand in oktober en spreek de managers er op aan. Zie ik geen verbetering dan zal ik andere stappen ondernemen om het probleem op te lossen. Inmiddels heeft onderling overleg nog niet tot een permanente oplossing geleid.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 26 september 2016 om 14:17 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door H.Keegstra