Klacht: Vespa besteld niet aangekomen hoe die is besteld

cemalbilge1994 op 18 juli 2018 over La Souris Scooters in de categorie Brommers, scooters en motoren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik heb een vespa besteld nu al drie weken geleden. Op de site staat de vespa zoals beschreven in mat zwart:
•Spiegels
•Koplamprand
•Sierstrippen
•Sierstuk voorvork
•Stuurschakelaar covers
•Remgrepen
•Kickstarterdeksel
•Kickstarter
•Achterlichtunit covers
•Wielen
•Voorspatbord beugel (origineel)
•Val beugel set (origineel)
•Achter klapdrager (origineel)
•Knipperlichten voor achter uitgevoerd in smoke
•Windscherm hoog smoke (made in EU)
•Custom zadel met carbon zijvlakken en rode bies

https:www.scooterlease-xl.nlwinkelvespa-scootersvespa-sprint-custom-s-grijs-titanio-25km

De waarde van de vespa zoals beschreven 5.099,00 waar ik ook voor heb getekend in me lease contract wat een bedrag van 100 euro per maand is.

Wat ik heb gekregen als vespa een mat zwart beugelset alleen en opgevoerd vespat tot 35 km. Ik heb met de medewerker gesproken en die heeft een windscherm nog na geleverd van smoke zwart hoog. Dus de accesoires hierboven heb ik geen 1 gekregen behalve een halve beugelset voor de achterkant en stuur slot en art slot 3. Ik probeer ze al de hele dag te bereiken en heb verschillende e-mails verstuurd ze antwoorden niet op me e-mails en ze bellen me niet terug.

Ik heb een vespa gekregen wat ik niet heb besteld waar ik dus niet mee eens bent. Ze zeggen heel makkelijk je hebt ervoor getekend terwijl ik voor de bedrag van 5.000 heb getekend met geen enkel specificatie van de accessories. Er ontbreken te veel accessories wat ik wel erbij heb besteld.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de accessories wat er niet op zit word geleverd en gemonteerd door hun. Dus de volgende accessories :
Knipperlichten voor achter uitgevoerd in smoke
Voorspatbord beugel (origineel)
•Achterlichtunit covers
Kickstarterdeksel
•Remgrepen
Stuurschakelaar covers
Sierstrippen
Koplamprand
Spiegels

in mat zwart!

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen en dit zo snel mogelijk oplossen.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Goedemiddag Robin, Bedankt voor uw snelle reactie terug!

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ik heb ze misschien 10 e-mails gestuurd en gevraagd hoe ze aan plaatje van 5000 euro komen daarnaast de medewerker die me geholpen had zei ook dat alles erin zat zoals die afgebeeld is en de onderhoud inclusief. Ze kwamen ook met een reden dat de onderhoud zo duur kostte alleen ik zei ik hoef niet persee onderhoud erin te hebben ik wil de scooter zoals die op de plaatje is afgebeeld en dat maakte ik hem vanaf begin duidelijk. En hij kwam met ze eigen invullingen dat de scooterwaarde anders niet door de kredietcheck kwam en ik zei dat hij dan niet zomaar zonder te overleggen iets voor mij hoefde te in te vullen daarnaast kom ik er pas achter wanneer de scooter word geleverd en tevens moet ik zelf achter aan bellen. Ze vullen zomaar iets voor mij in terwijl ik zelf ook keuzes kon maken in mijn eigen budget of de scooter helemaal niet bestellen zonder de accessories. Dat je hier ook op de hoogte van bent.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Beste, Ik heb jullie verschillende mails gestuurd. Ik probeerde jullie zelfs te bereiken. Ik vond het leuk dat jullie de windscherm natuurlijk opstuurde als tegemoetkoming omdat een van u medewerkers zomaar iets heeft ingevuld voor mij omdat mijn budget niet lukte. Alleen een andere onderdeel hiervan is dat de werknemer van u ook zei tegen mij dat alles in dit bedrag was voor 100 euro dus inclusief onderhoud en alle accessories zoals die was afgebeeld en een actie prijs was. Ik voel me gewoon opgelicht omdat ik iets bestel en totaal wat anders krijg qua accesoires ik krijg gewoon een lullig vespa geleverd die half is alleen een beugelset aan zit thats it!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door La Souris Scooters in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Souris Scooters een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

La Souris Scooters

Heeft op 20 juli 2018 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Cemal,

Bedankt voor het plaatsen van uw verhaal, vervelend dat het in uw ogen zo gelopen is. Ik ga echter niet op alle plekken waar u deze klacht ook geplaatst heeft, hetzelfde verhaal neerzetten. Ik zal via deze website Klacht.nl een reactie geven:

Uw eerste lease aanvraag kwam vanwege de hoogte van het leasebedrag niet door de check heen bij onze leasemaatschappij. We hebben daarna telefonisch en per mail contact met u gehad en daarbij is alles ook met u doorgesproken, u heeft vervolgens zelf het contract ondertekend en de scooter in ontvangst genomen. Daar heeft u nogmaals voor akkoord moeten tekenen.

U was in eerste instantie ook akkoord met het voorstel om ter compensatie - om uw onvrede weg te nemen - een gratis smoke windscherm te ontvangen van ons. Die heeft u inmiddels ook al ontvangen. Uw reactie was zelfs tegenovergesteld; Ik zal een goede recensie voor u schrijven...

Ik begrijp niet goed waarom u nu deze weg in slaat? Mocht u nog verdere vragen hebben dan kunt u contact opnemen via onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,
La Souris Scooters

cemalbilge1994

Heeft op 20 juli 2018 om 10:01 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Beste,

Ten eerste konden jullie me even bellen wat me ook veel netter lijkt door dit via hier te beantwoorden. Ik probeer jullie al week lang te bereiken ik stuur een email word niet beantwoord. Uiteraard was ik blij dat ik nog een windscherm kreeg maar zoals ik het op jullie website zag was de scooter waarde 5000 euro met alle accessoires wat ik hierboven heb beschreven. Daarnaast vraag ik een lijst wat ik wil van jullie wat de prijzen zijn wat ik op dit bedrag kom dit versturen jullie ook niet. Ik teken inderdaad voor een contract waar alleen een bedrag op staat van 5000 euro en rente van 2000 euro. U kunt wel telefonisch van alles zeggen maar in het begin toen ik deze scooter bestelde heeft u collega mij om gepraat naar deze scooter met alle accessoires hier boven. Dus ik verwacht een scooter met alles erop en eraan. Wij hebben telefonisch contact gehad na de levering van de scooter ja wanneer ik hem pas kreeg en een dag later hebben we contact gehad waarom de scooter zo is geleverd. Ik wil gewoon de scooter hoe ik hem besteld klaar. En daarnaast hoef ik helemaal geen onderhoud wat je collega mij heeft aangepraat om het toch te nemen en dat het in de prijs zat. Dus ik wil dat dit word opgelost! Ik voel me gewoon opgelicht door jullie door een windscherm te composoren word het niet goed van.

met vriendelijke groeten,
Cemal Bilge

Bericht van

6 jaren geleden - Beste Cemal, We reageren hier omdat dat transparanter is en wellicht ook een beter beeld geeft bij (potentiële) nieuwe klanten van ons die hier bijvoorbeeld via Google terecht komen. Doordat jij hier (en op diverse andere websites) je klacht bent gaan plaatsen, werk je het ook in de hand dat wij hier zullen reageren. Zoals we zojuist telefonisch hebben besproken ga ik het verhaal voorleggen aan de collega met wie je de aanvraag hebt rond gemaakt. Op dit moment kan ik niet meer voor je betekenen maar ik hoop dat er een oplossing komt die voor beide partijen passend is. In ieder geval voor nu een fijn weekend gewenst! Met vriendelijke groet, La Souris Scooters

Alle klachten die gemeld zijn door