Mijn Klacht:
Onlangs in maart een scooter besteld. Na constant hier zelf achteraan te hebben moeten bellen werd deze in juni geleverd ( 6 weken later dan was beloofd). Helaas zat er een flinke beschadiging op het beenschild bij aflevering. Hier telefonisch contact over gehad en het bleek dat deze niet op voorraad was. ( nogal vreemd). Nu inmiddels weer 6 week verder en nog niets gehoord. Maar dat is niet waar ik teleurgesteld over ben.
Afgelopen zaterdag wilde de scooter onderweg niet meer starten. Ratelend geluid. Mail gestuurd. Vanmorgen telefonisch contact gehad en omdat de ‘routes’ vol waren lukt het pas over 11 dagen langs te komen. Wel moet ik dan zelf de voorrijkosten betalen werd mij gelijk verteld zonder dat men weet wat het is etc.Maar gelijk hierover beginnen.Triest.. Amper 400 km gereden en 5 weken oud en bij defect moet ik dus maar bijna 2 week wachten. Telefoniste begreep mij volledig en vond dat het bedrijf ook niet goed handelde hierin, volgens haar had ik nog ‘geluk ‘ want er zijn ook mensen die 3 week moesten wachten.. Service is dramatisch. Alles schuiven ze af op drukte door de zomer. Komen niet hun beloften na en behandelen je klachten als ‘ ja jammer ‘ ‘maar het is erg druk’ en ‘kan ik ook niets aan doen’. Wanneer je zolang moet wachten op service/garantie doe je als bedrijf dus iets helemaal verkeerd.
Gewenste Oplossing:
Ik ben snel tevreden. Maar als ik voel wanneer mij onrecht wordt aangedaan ben ik zeer teleurgesteld en boos.
Gewoon sneller reparaties oppakken bij defecten aan nieuwe scooter.
