Mijn Klacht:
Dit bedrijf erkent zijn fouten niet! Proberen alles op de klant te schuiven. Mijn ervaring:
Ik heb een nieuwe scooter gekocht en na een tijdje wilde de scooter niet meer starten. In eerste instantie konden de monteurs het probleem niet oplossen. 3 weken later krijg ik het bericht dat de scooter kapot is gegaan doordat ik er diesel in heb getankt?! Heel vreemd want Mijn scooter was volgetankt en ik had bewijs dat ik er benzine in had gedaan. Ik vroeg op basis van wat beweert de monteur dat er diesel in heeft gezeten. Hier konden ze geen antwoord op geven. Ik wilde dit verder uit laten zoeken. Ik wilde de onderdelen door een onafhankelijke bedrijf laten onderzoeken en vroeg of ze het kapotte onderdeel apart wilde houden. Aangezien de monteur op vakantie was kon ze niks beloven. En je raadt het al. Het onderdeel was er niet meer. Ik kreeg ook te horen dat de beste “monteur” diesel rook in mijn scooter. Totale onzin maar met deze 2 beweringen willen ze zichzelf indekken. Als ik werkelijk diesel in had getankt zou ik het niet erg vinden om €250 te betalen. Maar deze gasten zijn gewoon dieven. Laten de klant voor de kosten opdraaien terwijl de scooter nog in de garantie valt.
Gewenste Oplossing:
Dat ze integere monteurs in dienst nemen en verantwoordelijkheid nemen voor de producten die zij verkopen.
