Klacht: Kwaliteit en service boxspring Swiss Sense

op 02 april 2013 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In verband met last van rug/schouder is er na 1,5 jaar gebruik gemaakt te hebben van een Swiss Sense boxspring (aanschaf €3000) bij controle van een Swiss Sense Expert een fabrieksfout in de matrassen geconstateerd. Tevens is geconstateerd dat ik FIRM matrassen moest hebben i.p.v. MEDIUM, verkeerd advies in de winkel.

Reactie Swiss Sense: sorry garantie is verlopen, voor €200 krijgt u nieuwe matrassen. Onder druk (bed heeft in totaal 120 dagen, bijna 4 maanden leeg gestaan) toch met tegenzin akkoord gegaan om in ieder geval weer te kunnen slapen.

Inmiddels nieuwe matrassen ontvangen en €200 euro lichter…

Het lijkt me dan ook niet meer dan redelijk dat Swiss Sense als bedrijf de service gaat bieden die hoort bij een product van meer dan 3000 euro en niet de klant de dupe laat zijn van eigen fabrieksfouten en interne organisatorische problemen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil Swiss Sense dan ook nog een laatste voorstel doen;
Het voorschot van 200 euro kan worden terug geboekt worden op mijn rekening, de kosten die gemaakt zijn voor de fysiotherapeut en het feit dat ik 120 dagen niet in het bed heb kunnen slapen zal ik voor eigen rekening nemen.

Nog steeds geldt het volgende; Het bovenstaande lijkt mij een alleszins redelijk voorstel. Ik ben er zeker van dat ook u niet zit te wachten op een slechte naam, zeker niet in deze tijd, en er om die reden dan ook alles aan zal doen om vanaf nu de juiste service te verlenen. Mocht u onverhoopt vinden dat deze service niet nodig is, mag u er vanuit gaan dat ik u op een andere manier ga benaderen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 02 april 2013 om 16:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gezien de oplossing zijn wij zeer coulant geweest naar de klant.

Webcare
Swiss Sense

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Swiss Sense beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht mediaculture

7 jaren geleden - Er is vandaag direct telefonisch contact opgenomen door Swiss Sense, erg positief! Helaas was de dame het eens met mijn verhaal echter kon ze er niet meer van maken en zou de klacht dus niet verder in behandeling nemen.1. klacht valt binnen de garantie maar hier wordt niet naar gehandeld. 2. er is een productiefout geconstateerd, hier wordt niet naar gehandeld. 3. de behandeltijd heeft ervoor gezorgd dat ik bijna 5 maanden niet in het bed heb kunnen slapen, hier wordt niet naar gehandeld. 4. ik heb er rugklachten aan over gehouden en zit met een rekening van de fysiotherapeut, hier wordt niet naar gehandeld.Het lijkt mij dat Swiss Sense niet geheel begrijpt waar de fout precies ligt. Ik hoop dan ook alsnog op een goede afronding en daarmee wellicht alsnog een semi-tevreden klant. Swiss Sense... het kan nog.

Alle klachten die gemeld zijn door mediaculture