Klacht: Kurksmaak in Anselmo port

op 02 juni 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week Anselmo port gekocht bij Lidl Sneek Na opening 4 glaasjes geschonken. Er zit een sterke kurksmaak aan, hij is absoluut niet lekker.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag minimaalmeen nieuwe goeie fles Anselmo port

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 02 juni 2016 om 12:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Meinardi