Kruidvat verkoopt wel de loten voor de staatsloterij, en ook andere loten, maar voor uitbetaling als je iets gewonnen hebt moet je naar een andere winkel. Dit vind ik en heeeeel veeeel andere mensen afschuwelijk!!
Als je niet uitbetaald, dan ook... Lees meer
ik heb net een cadeaubon gekocht bij het kruitvat in Swalmen en per abuis de verkeerde bon gepakt. ik heb gelijk aan de kassa nadat er al afgerekend was gevraagd om deze te ruilen . dit was niet mogelijk! Lees meer
Goedendag, ik heb op oudjaarsdag contact gehad met Nannie vd Hoek van de fotoklantenservice. Ik had nl 2 kortingscodes die 1 dag verlopen was. Dacht ga maar bellen wie weet. Het waren codes van de kruitvat puntenkaart. Ik heb des... Lees meer
Geachte heer mevrouw,
Ik heb eeen klacht over personeel bij de kruidvat wateringseveld (hoge veld). Namelijk mw Hanan.
Ik heb vanmiddag rond 15.00 uur boodschappen gedaan bij de kruidvat . 1 van de producten (wc zeep 1.49 per stuk)... Lees meer
ben dinsdag bij kruidvat in Hoensbroek geweest heb 2 deo rollers van nivea gekocht kom op de winkel bij mij in Hoensbroek zegt mij vrouw is in de aanbieding 2 plus 2 gratis ga terug zegt de jonge medewerker kan... Lees meer
Wij kochten ook een staatlot we kregen wel 3 euro korting van de punten die we gespaard hadden en met een hoop elende . we moesten het eerst aktieveren zeiden ze bij kruidvat, wij alles afgezocht op... Lees meer
Heb Staatsloterij gekocht bij het Kruidvat maar toen ik mijn lot wilde innen kon ik daar niet terecht want ik moest naar een Primera of Bruna winkel gaan om mijn prijs te innen maar daar konden ze het niet scannen.... Lees meer
ik kocht op 27 December 2017 een Oudejaarslot van 30 euro bij het Kruidvat te Badhoevedorp.
Toen ik vandaag met mijn Oudejaarslot terugging naar het Kruidvat om mijn gewonnen prijsje te incasseren, kreeg ik te horen dat het Kruidvat geen uitbetalingen/afhandelingen... Lees meer
Kunnen het bonnetje niet scannen dus ook het geld niet uitkeren Lees meer
Bij Kruitvat Donderberg heb ik 2 halve oudejaarsloten gekocht. Op eentje is een prijs ontvangen. Staatsloten kun je bij de Kruidvat kopen MAAR uitbetalen : neen, niet thuis!!! Men betaalt niet uit werd mij gezegd. Uiteindelijk na veel zoeken ben... Lees meer