Mijn Klacht:
Heb Staatsloterij gekocht bij het Kruidvat maar toen ik mijn lot wilde innen kon ik daar niet terecht want ik moest naar een Primera of Bruna winkel gaan om mijn prijs te innen maar daar konden ze het niet scannen. Mij is niets verteld toen ik de loten bij het Kruidvat kocht dat ik het daar niet kon inleveren.ik moet extra werk verrichten om mijn gewonnen bedrag (50 euro) te innen. Mij zie je Nooitmeer bij het Kruidvat om daar iets te kopen.
Gewenste Oplossing:
Vind als je een staatslot koopt bij het Kruidvat er wel een uitleg bij krijgt dan kan je altijd nog beslissen of je het doet. Bij de medicijnen krijg je wel uitleg


