Sorry, ik ben helemaal vergeten mijn naam en emailadres te melden bij mijn klacht over de drie dropjes!
Mevr. C.A. Kok
Prunusplantsoen 100
2982NC
Ridderkerk
email [email protected] Lees meer
Samen met mijn vriend 3 kaartjes besteld voor burgers zoo, super leuk!!
Tot dat ik mail kreeg met de e tickets, zoo Antwerpen????
Hoe kan dit?
En hoe gaan we dit oplossen?
Mvg
Pdj Lees meer
Ik had 3 weken geleden een camera ingeleverd met een rolletje erin en is nog steeds niet binnen bij de kruidvat. Daarnaast was het personeel van die kruidvat buitengewoon onbeleefd, het gaat dan om een kort, vol meisje met donker... Lees meer
Sinds enige tijd moet ik me voort bewegen met een rollator maar in de winkel van Kruidvat is dat onmogelijk. Displays, stapels dozen etc maakt de toegankelijkheid heel moeilijk. Ondanks alle mooie reclameboodschappen ......... De concurrent Etos heeft een mal... Lees meer
Boos en verontwaardigd ben vanaf vorige week dinsdag aan het lopen naar het kruitvat voor Kurkuma pilltjes deze waren in de aanbieding( 2 potje voor de helft van de prijs). Deze waren en Donderdag niet Vrijdag niet ach mevr... Lees meer
Vrijdag 9 maart 2018 in Kruidvatfiliaal een multipak HP-inktcartridges364 (4 cassettes : zwart geel cyan magenta) voor € 32,99 in slechts kartonnen doos. Blijkt bij thuiskomst dat de uiterlijke garantie datum bijna bereikt is (april 2018).
Wil de cassette plaatsen... Lees meer
Op 19 febr een bestelling geplaatst bij kruidvat die op 21 febr. Bezorgt zou worden. Tot heden is deze bestelling nog niet bezorgt.
Mailtje gestuurd waarin aangegeven werd dat de betaling niet is goed is verwerkt in het systeem oldaan is.... Lees meer
Er is regelmatig een aanbieding van L’oreal 1+1 gratis. Hier maak ik graag gebruik van aangezien ik alleen L’oreal mascaras gebruik, en ze erg duur vind (€17,50). Maar er is nooit een voorraad van. Ik gebruik zelf alleen zwart waterproof... Lees meer
5 foto's besteld op vrijdag 2 maart. Zouden maandag geleverd worden bij filiaal. Op maandag 5 maart een mail dat ze dinsdag na 16.00 opgehaald konden worden. Woensdag geweest geen foto's. Donderdag geweest geen foto's. Boze mail gestuurd en... Lees meer
ik wens geen melding van reclame producten enz. te ontvangen, 6 X per dag is een beetje te veel en ook zeer vroeg in de morgen. Zou nog wel de klantenkaart willen gebruiken!
Lees meer