Mijn Klacht:
Geachte heermevrouw,
3 april 2019 heb ik de actiecodes ingevoerd voor de uitjes. onze keuze was om naar de GaiaZoo te gaan. Nu hebben we 2 van de 4 kaartjes gekregen. Graag willen wij de overige twee natuurlijk ook hebben. Er stond namelijk dat we een bevestigingscode zouden krijgen en daarmee de ticket konden bemachtigen. Nu is helaas het geval dat we voor twee kaartjes geen bevestigingscode hebben gekregen in de mail. Ook heb ik contact proberen te zoeken met FFO. Dit heb ik zowel telefonisch als via de site gedaan. Wij waren van plan om op 21 juni te gaan genieten van een geweldig dagje dierentuin.
met vriendelijke groet
Xynthia Brouwers
Gewenste Oplossing:
Wij willen natuurlijk gewoon lekker met 4 personen op 21 juni kunnen gaan genieten. Aangezien werd verteld dat wij een bevestigingscode kregen via de mail en deze nooit ontvangen hebben.