Klacht: Kruidvat uitjes

Xynthia Brouwers op 28 april 2019 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heermevrouw,

3 april 2019 heb ik de actiecodes ingevoerd voor de uitjes. onze keuze was om naar de GaiaZoo te gaan. Nu hebben we 2 van de 4 kaartjes gekregen. Graag willen wij de overige twee natuurlijk ook hebben. Er stond namelijk dat we een bevestigingscode zouden krijgen en daarmee de ticket konden bemachtigen. Nu is helaas het geval dat we voor twee kaartjes geen bevestigingscode hebben gekregen in de mail. Ook heb ik contact proberen te zoeken met FFO. Dit heb ik zowel telefonisch als via de site gedaan. Wij waren van plan om op 21 juni te gaan genieten van een geweldig dagje dierentuin.

met vriendelijke groet

Xynthia Brouwers

Gewenste Oplossing:

Wij willen natuurlijk gewoon lekker met 4 personen op 21 juni kunnen gaan genieten. Aangezien werd verteld dat wij een bevestigingscode kregen via de mail en deze nooit ontvangen hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door