Klacht: krijgen ons geld niet terug

C. Dessing op 07 juli 2020 over Belvilla in de categorie Vakantieparken

Hadden een week Bergen geboekt. Mijn man werd ziek en ik zag op de site van Bel villa dat je kosteloos kon om boeken. Ik heb gechat met een van de medewerkers en die bevestigde dit. Ik zou hem/haar terug bellen met een nieuwe datum. Na de Pinksterdagen heb ik meteen Bel villa gebeld maar stond uren in de wacht. Chatten kon ook niet meer op de site. Hoe moet ik nu een datum doorgeven. De verhuurder belde ons dat wij niet waren gekomen. Dhr. het verhaal uiteen gezet en hij reageerde dat het idd hopeloos is met Bel villa. Hij zou met een apart tel.no contact opnemen. Hij belde mij terug en B.V. zou mij terug bellen. Nou echt niet. Heel veel contactformulieren gestuurd en mailtjes. Veel gebeld op verschilde uren van de dag zonder resultaat. Na bijna 2 weken kreeg ik een mail dat de betreffende medw. een fout had gemaakt en dat de om boeking niet van toepassing is op onze boeking!! Nu weken verder heb ik gemaild vele malen dat ik het er niet mee eens ben. Wij willen ons geld terug. Maar wij krijgen taal nog teken. Echt frustrerend je komt er telefonisch door en mails daar wordt niet op gereageerd en wij hebben onze 620 euro niet terug. Wat Nu??????

Wij willen ons geld terug en zijn helemaal klaar met dit bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door C. Dessing