Klacht: krijgen niet waar we voor geboekt hebben

op 09 juni 2017 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

op 25-07-2016 een cruisse geboekt nr cruisse is 37517 met vertr op 30-10-2017 uit A.dam en aankomst A.dam op 16-12-2017
eerst werd ons medegedeeld op 22-04-2017 dat de cruisse met 1 dag was ingekort
vervolgens moesten we via via horen dat we een aantal stop plaatsen niet zouden aandoen zoals curacao…jamaica en dominicaanse republiek…in plaats daarvan 2 stops in mexico
daar wij fam in curacao hebben was dit voor ons o.a een reden deze cruisse te boeken
bij navraag bij kras via 0900 nr werden we te woord gestaan na half uur in de wacht gestaan te hebben door een dame die ons weinig kon vertellen en bij collega ten rade moest gaan…..dus weer 15 min in de wacht…en ons van kastje naar de muur stuurde en verwees naar D.reizen waar we geboekt hadden…….aangezien we naar aanleiding van de geruchten over veranderd scheeps route al op bezoek waren geweest
En bij D.reizen wist men van niets
toen op website van kras weer de cruisse bekeken…en daarin staat op de begin van website nog steeds de door ons geboekte stop plaatsen…..alleen op dagprogramma cruisse stonden de veranderde mutaties ….dus verkeerde voorlichting voor mensen die nu nog willen boeken…
aangezien al eerdere vervelende erv met kras zijn wij er wel beetje klaar mee..

als we krijgen waar we voor geboekt hebben..of een compensatie...voor het mislopen van geboekte stopplaatsen
of gewoon kosteloos kunnen annuleren
en graag normaal te woord gestaan te worden door medewerkers van kras op 0900 nr..en geen 45 min aan het lijntje te worden gehouden...en dan dorgestuurd te worden naar D.reizen...die van niets wisten.....maar s.middags schijnbaar een mail hadden ontv van kras vertelde de dame in kwestie

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 26 juni 2017 om 10:31 geantwoord

Beste Anja,

Ik begrijp dat het ontzettend vervelend is dat als je een reis hebt geboekt vervolgens hoort dat het vaarschema wordt aangepast. Je moet begrijpen dat wij hier geen enkele invloed op hebben en het vaarschema wordt bepaald door Cruise & Maritime Voyages. In het geval van deze reis zijn wij op dit moment in afwachting van een reactie van de rederij over de definitieve route, wij hopen hier deze week meer duidelijkheid over te geven.

Indien je via een reisbureau boekt is het gebruikelijk dat wij alleen communiceren via dit reisbureau en niet rechtstreeks met u. Feitelijk bent u klant bij het reisbureau en zij boeken uw reis bij ons in.

Indien wij meer duidelijkheid hebben over uw reis zullen wij dit communiceren aan uw reisbureau en zij zullen vervolgens met u communiceren.

Marnick

Heeft op 28 juni 2017 om 16:45 geantwoord

kras schermt maar met het feit dat we met het reisbureau moeten commenuceren.....maar vergeten er bij te vertellen dat kras op het moment dat wij er achter kwamen via..via het reisbureau nog van niets wist dus niet was geinformeerd door kras.....en die fout van kras ..wandelen we zomaar overheen....een excusses zou het minste kunnen zijn wat kras zou kunnen doen...maar uit eerdere ervaringen negatieve ervaringen met kras..zal dat wel een utopie zijn om hand in eigen boezem te steken...voorals nog zijn wij wel een beetje klaar met kras

met vrg J.M

Alle klachten die gemeld zijn door J.Matla