Klacht: Krijg wel email maar is blanco

op 01 september 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds ze de app verniewt hebben krijg ik wel een email voor wanneer ik moet betalen maar kan ik er niets mee
En als ik via hun app wil gaan betalen krijg ik email die blanco is staat niks op en ik kan er niks mee.

Meerdere malen gebeld maar werkt gewoon niet.

Gewenste Oplossing:

Ik ben zeer ontevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 03 september 2018 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hans Hoogendijk,

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent.

Door een technische fout is het op dit moment helaas niet mogelijk om de e-mail met een mobiel apparaat zichtbaar te krijgen. Je kunt het via een reguliere computer of laptop proberen.
Of door op je mobiele apparaat via de webmail van je provider in te loggen in plaats van via de app van de provider.
Ook kun je de Klarna app verwijderen en opnieuw installeren en vervolgens een nieuwe inloglink voor de app aanvragen. Daarna kun je gebruik maken van de app door middel van je vingerafdruk of persoonlijke code.

Een fijne dag gewenst!

Groet, Marleen

Alle klachten die gemeld zijn door HansHoogendijk