Klacht: Krijg nog 307 euro van basic fit heb meerdere e-mails gestuurd maar niks geen antwoord

op 16 februari 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Hallo ik zit met een probleem wacht al bijna 3 maanden op mijn geld basic fit heeft fitland overgenomen en ik had nog een tegoed van 307 euro moest ook stoppen ivb met een operatie maar ben inmiddels hersteld en ben weer begonnen met sporten bij basic fit

Als ik mijn tegoed terug krijg 307 euro waar ik recht op heb.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 17 februari 2020 om 08:46 geantwoord

Beste Mourad,

Wat onwijs vervelend dat jij tot op heden de restitutie van jouw Fitland tegoed nog niet hebt ontvangen.

Ik wil dit graag even voor je uitzoeken alleen hebben wij hier een betalingsbewijs voor nodig waarop de betaling zichtbaar is die jij aan Fitland hebt gedaan plus jouw rekeningnummer. Binnen enkele ogenblikken zul je een mail ontvangen, zou jij het betalingsbewijs als een reactie op deze mail willen versturen?

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Het Social Team van Basic-Fit

Heeft op 26 mei 2020 om 14:17 geantwoord