Klacht: Krijg geen inzage in het verkoop dossier van mijn vorige woning

op 14 december 2017 over Rabobank in de categorie Banken

De Rabobank heeft mij gedwongen om in 2009 mijn huis en zaak te verkopen het is verkocht in 2010 terwijl ik aantoonbaar kon betalen nu kwam de rabobank 3 jaar later bijna een half miljoen vorderen in dat bedrag zat over 3 jaar dat zij het hebben laten liggen 106000 euro aan rente over 3 jaar nu heb ik door toedoen van de Rabobank bkr registratie wat mij nu economisch belemmert laatst heb ik een aantal keren om inzage te krijgen in het verkoop dossier van 2010 daar het vermoeden bestaat dat er gesjoemeld is met diverse zaken nu zij mij geen inzage willen verstrekken wordt dit vermoeden alleen maar groter dus graag hulp in deze

Als ik inzage krijg in het totale verkoop dossier en de afhandeling daarvan zodat ik dit aan een advocaat kan laten zien zodat het getoetst kan worden of er niet gesjoemeld is

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bart van der Ende