Mijn Klacht:
Ik heb in december mijn 3gb extra datablox aangezet en 3 dagen weer uitgezet. Maar krijg nu te zien dat de 3gb extra data blox alweer aanstaat. En dit wil ik niet
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat de 3gb extra data blox uitgezet wordt en dat de kosten niet voor mij zijn!

