Klacht: wordt niet op recht geholpen

R.Narain op 15 december 2021 over Kredietbank Rotterdam in de categorie Banken

Dhr R.R mijn bemiddelaar KBR Rotterdam. In mijn vriend/kennissen kring hebben hulp van KBR gekregen. Aanvraag is bij hun in Juni 2021 gedaan, en hun schulden is finale kwijting. De KBR heeft Kredietsanering gegeven door andere bemiddelaar gedaan. (heel goed van de hier die geholpen heeft) . heb bericht naar mijn bemiddelaar (dhr R.R) gestuurd dat ik ook op recht wil geholpen worden, of ik ook via deze weg kredietsanering kan krijgen. word gezegd niet van toepassing. niet duidelijk info gegeven waarom niet. Ik met 3 kinderen mijn schulden die ouder dan 8 jaar is , wil dh RR niet snel laten kwijtschelden. ik wil mijn kinderen ook een goeie toekomst geven niet achter schulden aanlopen en stressen. Het lijkt dat er geen begrip is. mensen met weinig kinderen of geen kinderen worden goed geholpen dan moeder met kinderen.
ik die gefocus is op de toekomst van mijn kinderen word weinig recht verleend.
WAAR IS MIJN RECHTEN,
word zo mooi op de site van krieditbank Nederland geschreven maar word door de gemeente Rotterdam bemiddelaar geeft geen volledige info

Zie Hier Onder

……………………………………………………………………………………………………………………………
Het saneringskrediet is een schuldregelingsvorm. Met deze lening wordt de totale schuld afgekocht tegen finale kwijting. Bij het schuldhulpverleningstraject wordt berekend hoeveel de klant van zijn budget maandelijks kan betalen gedurende het 3 jaar durende traject. Dit bedrag bepaalt hoeveel de schuldeisers van hun openstaande vordering terug kunnen ontvangen. Bij een saneringskrediet ontvangen de schuldeisers na akkoord direct hun geld minus de rentekosten van het krediet. Vanwege de vele voordelen, verlenen wij in 75% van de schuldregelingen een saneringskrediet. De voordelen op een rij:

De klant:
is in één keer van zijn schuldeisers af en houdt maar één schuldeiser over: Kredietbank Nederland
heeft direct minder stress en kan direct werken aan zijn toekomst. Schulden komen nooit alleen. De rust van een snelle oplossing zorgt ervoor dat de klant zich kan richten op het oplossen van knelpunten op andere
leefgebieden;
wordt gemotiveerd om (meer) te gaan werken door inkomstenverbetering
kan weer een aanvullende zorgverzekering afsluiten en dat voorkomt hoge zorgkosten.
De schuldeiser:
heeft direct duidelijkheid. Hij weet waar hij aan toe is.
kan meteen de boeken sluiten en dat bespaart incasso en administratiekosten.
kan de in rekening gebrachte BTW terugvragen bij de Belastingdienst.
Uw gemeente:
bespaart veel tijd, omdat de schuldhulpverlener geen hercontroles hoeft uit te voeren.

Dat ik ook als de rest van de mensen word geholpen.
Krieditsanering word toegekend en dat ik minder stress heb en kan met opgelucht hart met mijn kinderen door brengen in dit moeilijke tijden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kredietbank Rotterdam

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kredietbank Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R.Narain