Mijn Klacht:
De Budgetconsulent denk zeker dat jouw geld zijne geld is …reageer niet op mailen wanneer het moet wanneer ik hun op bepaalde punten aanspreek bijvoorbeeld extra geld opnemen waar ik keihard voor gewerkt heb krijg ik te horen dat alleen voor noodgevallen is onderandere levensgevaar en dat is echt ongelooflijk hoe deze afdeling in mekaar is geschapt(audit is echt vereist voor deze afdeling van de gemeente) …onbeschoft aan de telefoon ,geeft jou de gevoel dat je niks ben en jouw recht ontneemt in hun manier van denken .ik.heb een krediet bij kbr zo genaamd allen schulden betaald zijn maar juist niet beter zelf ook contact opnemen met de schuldeisers dat is in mijn geval gebeurt en ik kwam achter dat alleen leugens waren er was nog wat open die niet betaald was maar op papier wel betaald. Storend hulpverlening die ik het zie dat beter met schulden lopen zelf afspraak maken dan bij hun omdat nu het verzorgt me meer stressend dagen dat ik nu spijt van krijg en zeker melding ga maken via een rechter
Gewenste Oplossing:
Afspraak nakomen ,respect voor mekaar,iedereen moet weten wat zijn werk is en niet doen alsof de Budgetconsulent eigenaar van jouw vermogen is,duidelijkheid op papier wat is precies met de schuldeisers afgesproken zijn en niet blablabla alsof hun beter weet van jouw eigen situatie omdat de kern van de hulpverlening is de klant steunen in hun belang en niet andersom en niet opfucken
