Klacht: krassen op glazen van de bril

op 08 augustus 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Reeds geruime tijd kwamen er meer en meer krassen op de kunstglazen van mijn multifocale bril. Het werd zo erg dat ik mijn vorige bril moest opzetten. Toch hadden we bij de aanschaf van de bril betaald voor o.a. kraswering. We gingen binnen in de winkel in Geel en de werkneemster daar vertelde ons dat het mijn schuld was omdat ik de bril niet goed gepoetst bleek te hebben. Ik draag echter al jaren een bril, poets steeds op dezelfde manier en heb dit tot nu toe nog niet meegemaakt. Ze gaf ons twee opties: een nieuwe bril aan 309 euro of nieuwe glazen laten inzetten en dat zou mij 460 euro kosten. De bril was wel iets meer dan twee jaar oud. Maar… ik vind dit echt geen service voor een grote naam zoals Hans Anders, waarmee ze dan ook nog reclame maken over “klantvriendelijkheid”!!! Ik overweeg dan ook in de toekomst om elders een bril aan te schaffen.

Ik zou zeker verwacht hebben dat zij een bepaalde tegemoetkoming zouden doen b.v. nieuwe glazen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 08 augustus 2017 om 10:24 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door lodewijk.cuyvers