Klacht: Krasloten

op 14 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Beste Dirk van den Broek,
Leuk die krasloten maar ze werken niet.
Ik had een kraslot trouwens meerdere maar daar viel geen prijs op maar de kraslot die ik nu had 7KG8Z222 daar viel ik mee in de prijzen en wel een fiets ik dacht wat leuk eindelijk een prijs gewonnen te hebben.
Toen ik verder ging op de i-pad zag ik tot mijn teleurstelling dat ik niets gewonnen had met het lot waar ik dus echt een fiets mee had gewonnen.
Wat een teleurstelling.Dit is echt iemand blij maken met een dooie mus.
Hoe is dit eigenlijk mogelijk van fiets naar niets?
Olga van Oosten

Met de prijs die het rad aangaf en wel de fiets niets meer en niets minder.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 17 juli 2017 om 10:33 geantwoord

Leuk dat u heeft deelgenomen aan het Prijzenfestijn van 75 jaar Dirk.

Op het moment dat ons systeem kijkt of een prijs is gevallen op de door u ingevulde wincode, krijgt u een bijbehorende animatie te zien. Als het antwoord \"nee\" is, dan krijgt u dus het nee-filmpje te zien. Wat soms gebeurt, is dat een apparaat even kan haperen; uiteraard vervelend alsof het daardoor lijkt dat u in de prijzen bent gevallen. Dit is vaker gebeurt inderdaad en met name bij gebruik van een IPad. Ik heb daarvan al een melding gemaakt met onze webbeheerder voor een mogelijke oplossing.

Ik heb voor u de wincode 7KG8Z222 nagekeken die wij van u hebben geregistreer op 13-7- om 12:39:30uur. Helaas heeft u met deze wincode geen prijs gewonnen.

Ik wens u een fijne en zonnige dag toe en graag tot ziens in onze winkel.

Dirk

Afdeling klantenservice

Heeft op 19 juli 2017 om 11:10 geantwoord

Er staat nergens dat je niet op de I-Pad mee kan spelen alleen op de computer.
En dat hij op de I-Pad dan hapert is dat jullie probleem dan had dat erbij gemeld moeten worden.
Dus echt opgelost vind ik het niet.
Dus toch van fiets naar niets.

Alle klachten die gemeld zijn door fiets-liefhebber